festensoci

Els Pastorets de Catalunya!
INFORMACIÓ SOBRE L'ESPECTACLE

info

Properament

Sense esdeveniments

anunciat butlleti

Vols fer arribar la teva publicitat amb el nostre Butlletí informatiu?

Si t'interessa que la teva empresa o els teus productes arribin a més de 1.000 famílies per mitjà del Butlletí trimestral de l'Entitat.

Telefona al
977 662 993
i en parlarem.

coordinadora

Comparteix-nos

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Notícies dels Xino-Xano

Els Xino-Xano ja han començat la temporada!

Per al diumenge 18 de novembre al matí, les prediccions dels mòbils assenyalaven pluja; la Gemma Puig deia pluja i el nostre meteoròleg confirmava pluja. Malgrat tot, el dissabte 17 de novembre uns quants guies dels Xino-xano van sortir per preparar la ruta a les Peces, i ens vam mullar. Tot això va fer que prenguéssim la decisió de posposar una setmana la sortida, havent-hi 30 caminadors apuntats. El diumenge va fer un sol espectacular tot el matí.
Resignació. Les activitats a l’aire lliure tenen aquestes coses!

Però comencem pel començament. Aquest any vam iniciar el curs el dia 21 d’octubre amb una caminada per visitar el poble veí de Calafell. Va ser una sortida senzilla, sense gaire desnivell i en la que vam gaudir d’un bonic dia de finals d’estiu.
El divendres següent vam compartir la vetllada uns 50 caminadors del grup en el tradicional sopar d’inici de curs organitzat per l Junta presidida pel Pep Bargalló. Un sopar senzill: pica-pica, pa amb tomàquet, embotit, postres, aigua, vi, cafè i licors.

El primer diumenge de novembre vam agafar els cotxes per fer la ruta de la Cova de l’olla, situada al voltat d’Aiguaviva. Degut a les pluges, hi havia algun tram una mica complicat, però la gran majoria del grup va arribar fins a la cova sense cap problema.

Mentre escrivim aquestes ratlles pensem en les tres sortides que queden per fer aquest trimestre, La que vam posposar de les Peces que farem el diumenge 25, una sortida urbana el dia 2 per conèixer Barcelona d’una manera diferent i l’anada a Sitges el dia 16 per pujar fins al temple budista.
Si ens voleu acompanyar, és ben senzill: Envieu un WhatsApp o truqueu a FX Vilar al 699 568 488.

Salut i cames!
Guies dels caminadors Xino-xano.

2018activitats

Últimes notícies dels caminadors Xino-Xano

Els caminadors XINO-XANO ja han començat la temporada
Diumenge, 01 Desembre 2019

Salutacions a tots els socis i sòcies dels Pastorets.
El 18 d’octubre a la Nau de l’entitat, cap a les nou del vespre, començava la temporada dels caminadors Xino-xano, amb el tradicional sopar de pa amb tomàquet.
Vaig recordar que feia 10 anys posava els peus en aquella primera vegada i començava a formar part
d’aques...

Llegir més...

Calendari de sortides dels Xino-Xano
Dilluns, 21 Octubre 2019

2020calendari

A punt de començar la temporada dels caminadors Xino-Xano
Dilluns, 02 Setembre 2019

Els passats mesos de maig i juny es va acabar la temporada 2018-2019 dels caminadors Xino-xano i començarem fent un petit resumde les darreres sortides.
El dia 12 de maig vam anar de Cubelles a Sitges seguint la línia de costa i vam tornar amb tren. El diumenge 26 caminàvem pels boscos de la Marquesa gaudint d’un dia...